Γονείς και καθηγητές συχνά παρατηρούν το εξής φαινόμενο: μαθητές πανέξυπνοι που πέρασαν τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης με ευκολία και χωρίς πολλή προσπάθεια να αποτυγχάνουν όταν φτάσουν στα υψηλότερα επίπεδα.
Για παράδειγμα, μαθητές που πήραν το δίπλωμα Lower στα Αγγλικά χωρίς πολύ διάβασμα, απαγοητεύονται και αποτυγχάνουν όταν επιδιώκουν να αποκτήσουν το Proficiency.
Αυτό συμβαίνει γιατί έχουν συνηθίσει να βασίζονται αποκλειστικά στην έμφυτη εξυπνάδα τους η οποία τους βοηθάει μέχρι κάποιο επίπεδο στην εκπαίδευση.
Όταν όμως συναντήσουν μεγαλύτερες προκλήσεις δεν γνωρίζουν με ποιο τρόπο να τις αντιμετωπίσουν. Δεν γνωρίζουν ότι η προσπάθεια είναι το κλειδί της επιτυχίας γιατί δεν έμαθαν ποτέ να προσπαθούν. Αυτή δυστυχώς είναι μια παγίδα στην οποία πέφτουν πολλά έξυπνα παιδιά.
Για παράδειγμα, μαθητές που πήραν το δίπλωμα Lower στα Αγγλικά χωρίς πολύ διάβασμα, απαγοητεύονται και αποτυγχάνουν όταν επιδιώκουν να αποκτήσουν το Proficiency.
Αυτό συμβαίνει γιατί έχουν συνηθίσει να βασίζονται αποκλειστικά στην έμφυτη εξυπνάδα τους η οποία τους βοηθάει μέχρι κάποιο επίπεδο στην εκπαίδευση.
Όταν όμως συναντήσουν μεγαλύτερες προκλήσεις δεν γνωρίζουν με ποιο τρόπο να τις αντιμετωπίσουν. Δεν γνωρίζουν ότι η προσπάθεια είναι το κλειδί της επιτυχίας γιατί δεν έμαθαν ποτέ να προσπαθούν. Αυτή δυστυχώς είναι μια παγίδα στην οποία πέφτουν πολλά έξυπνα παιδιά.
Πολλές έρευνες τα τελευταία τριάντα χρόνια έχουν δείξει ότι η επιτυχία όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα εξαρτάται όχι από την εξυπνάδα αλλά από την πεποίθηση του ατόμου ότι θα τα καταφέρει αν καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια.
Αυτή η στάση πρέπει να καλλιεργηθεί από μικρή ηλικία και από τους γονείς και από τους καθηγητές. Πρέπει λοιπόν συνεχώς να τονίζουμε την αξία της προσπάθειας όταν επαινούμε το παιδί. Για παράδειγμα: Λέμε "μπράβο, δούλεψες σκληρά και τα κατάφερες." και όχι "μπράβο, είσαι πολύ έξυπνος." ή λέμε:" Μετά από τόσες φορές που άκουσες το μάθημα στο CD κατάφερες να το διαβάζεις με ωραία προφορά.
Βλέπεις πως βελτιώνεσαι με την προσπάθεια;" ή "Αυτή τη φορά προσπάθησες και έκανες πολύ ωραία γράμματα."
Αυτή η στάση πρέπει να καλλιεργηθεί από μικρή ηλικία και από τους γονείς και από τους καθηγητές. Πρέπει λοιπόν συνεχώς να τονίζουμε την αξία της προσπάθειας όταν επαινούμε το παιδί. Για παράδειγμα: Λέμε "μπράβο, δούλεψες σκληρά και τα κατάφερες." και όχι "μπράβο, είσαι πολύ έξυπνος." ή λέμε:" Μετά από τόσες φορές που άκουσες το μάθημα στο CD κατάφερες να το διαβάζεις με ωραία προφορά.
Βλέπεις πως βελτιώνεσαι με την προσπάθεια;" ή "Αυτή τη φορά προσπάθησες και έκανες πολύ ωραία γράμματα."
Ο υπερβολικός προσανατολισμός προς τους βαθμούς σε μικρή ηλικία, ουσιαστικά δεν βοηθάει το παιδί να αποκτήσει αγάπη για τη μάθηση και την ξένη γλώσσα!
Mοιραστείτε στα σχόλια τις δικές σας ιδέες σχετικά με το θέμα!
Mοιραστείτε στα σχόλια τις δικές σας ιδέες σχετικά με το θέμα!
Έχω ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων δανείων που κυμαίνονται από 5000 € έως 1.000.000 € σε κάθε σοβαρό πρόσωπο που θέλει αυτό το δάνειο. 3% επιτόκιο ανά έτος ανάλογα με το ποσό που δανείστηκε. Μπορείτε να εξοφλήσετε από 3 έως 25 έτη κατ 'ανώτατο όριο, ανάλογα με το ποσό που δανείστηκε. εξαρτάται από εσάς να βλέπετε μηνιαίες πληρωμές. Ζητώ μόνο μια πιστοποιημένη χειρόγραφη βεβαίωση χρέους και επίσης ορισμένα έγγραφα που θα σας παράσχουμε. Εδώ είναι το email μου: vincentfradette15@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό ότι ο κ. Daniel John, ένας δανειστής ιδιωτικών δανείων, έχει ανοίξει μια οικονομική ευκαιρία για όλους όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια. Δίνουμε δάνειο με επιτόκιο 2% σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και εταιρείες υπό σαφείς και κατανοητούς όρους και προϋποθέσεις. επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να σας δώσουμε τους όρους του δανείου μας στο danieljohnhome@gmail.com