Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΩΞΤΕ ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

" Θέλω  λίγο  να  χαλαρώσω"
" Δεν μπορώ να έχω και εγώ λίγο χρόνο για  τον εαυτό  μου"
"Έχω  βαρεθεί πια τη γρίνια των γονιών μου"

Δεν μπορεί να  μην σας έχει συμβεί...Όταν οι γονείς σας πιέζουν να μελετήσετε, όταν είναι κάθετοι πως πρέπει αμέσως να ξεκινήσετε γιατί έρχονται  και εξετάσεις, μην μου πείτε πως δεν είχατε ανάλογες με τις παραπάνω σκέψεις.
Πως χωρίς εντάσεις και καυγάδες θα μπορούσαμε  και τους γονείς μας να ικανοποιήσουμε αλλά και το διάβασμά  μας να κάνουμε με τους δικούς  μας ρυθμούς και προπαντός με αποτελεσματικό  τρόπο;
Σύμφωνα με διάφορους ειδικούς, υπάρχει τρόπος, και αυτός είναι να υιοθετήσουμε μερικές καλές συνήθειες μελέτης. Το europalso   σας παρουσιάζει σήμερα μερικά από αυτά τα μυστικά της επιτυχίας!
Συμβουλή 1η: δεν αναβάλλω  για  αργότερα αυτό  που μπορώ να κάνω τώρα. Έτσι, μόλις τελειώσω, θα έχω μπόλικο χρόνο για να κάνω ανεμπόδιστα όλα αυτά που μου αρέσουν. Θα μπορώ να  βγω βόλτα, να δω τηλεόραση, να μπω  στο Ιντερνέτ.
Συμβουλή  2η: φαντάζομαι τον  εαυτό  μου να διαβάζει. Πόσο χρόνο θέλω για κάθε μάθημα; Ένα εικοσάλεπτο για τα Αρχαία, και ένα τέταρτο για την Ιστορία, βάλε και ένα μισάωρο Αγγλικά... Τώρα ξέρω ότι θα μου πάρει μιάμιση  ώρα, άντε δύο... μετά θα έχω όλο το χρόνο δικό  μου.
Συμβουλή  3η: " κλέβω" χρόνο από συνήθειες που με καθυστερούν. Όσο μελετώ, δεν στέλνω μηνύματα στα κινητά, δεν πάω για νερό ή κάνω μικροδιαλλείματα. Όλα αυτά με βγάζουν από το ρυθμό  μου και με καθυστερούν.
Συμβουλή 4η: μελετώ ανάλογα με το τι χαρακτήρας είμαι. Είμαι ακουστικός, βοηθά να τα διαβάζω φωναχτά. Είμαι οπτικός, βοηθά να υπογραμμίζω και να κρατάω σημειώσεις. Δεν μ' αρέσει να κάθομαι σε ένα μέρος, διαβάζω όρθιος ή και...περπατώντας στο δωμάτιο.
Συμβουλή 5η: χρησιμοποιώ ένα "οπτικό οδηγό",  ένα στυλό ή ένα μολύβι, και σημειώνω ότι είναι βασικό και πρέπει να το θυμάμαι, π.χ. υπογραμμίζω τα κυριότερα σημεία.

Επιδιώξτε τα παραπάνω
και η μελέτη στο σπίτι θα γίνει παιχνίδι!

Μοιραστείτε στα σχόλια  τις δικές  σας ιδέες  σχετικά  με το θέμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου